Thursday, March 11, 2010

+ePiSoD bARu+





"rasa sayang hei rasa sayang sayang hei
hei lihat nona jauh rasa sayang sayang hei.."


udara yg dihirup hari ni terasa benar lainnya.semacam ada 1 aroma asing yg tak pernah terhidu oleh deria bau. alhamdulillah.gembira datang lg.setelah berbulan2 berendam air mata.kadang2 terfikir,lemahkah seseorang bila menangis? tp tangisan2 tu yg mengeluarkan sakit dan haba amarah yg terpendam.sy mmg suka menangis.lebih2 lagi depan orang tersayang.bukan untuk meraih simpati tp menunjukkan betapa perlunya sy pada kehadiran dia.tp..cukuplah sampai setakat itu. benar kata orang; "pengalaman mendewasakan"semua benda yg terjadi beberapa bulan kebelakangan ini pasti tidak sia2.our Almighty Creator Allah SWT pasti telah merancang sesuatu yg terbaik untukku. kesilapan demi kesilapan, kesalahan demi kesalahan dan keburukan demi keburukan yg dibuat dengan sedar dan tanpa sedar menjadi 1 amaran untuk terus beware di masa depan.

terasa sangat berdosa.maafkan.ya,kita boleh berusaha tapi kita tak mampu melawan takdir.itu HAKIKAT.KBENARAN MEMANG PAHIT.tapi itulah kehidupan.kadang2 apa yg kita tak sangka akan berlaku pasti akan terjadi.kadang2 orang yang paling kita sayang mampu menyakitkan kita dan meninggalkan kita.ALONE. tapi,itulah kehidupan.hidup tak selalu indah, bukan?

sekadar meluahkan rasa hati.sekadar melepaskan apa yang terbuku. untuk ap? 1 EPISOD BARU. menggapai 1 kehidupan yg lebih bermakna.Ya Allah Yang Maha Pengasih, jadikanlah hari esokku lebih baik daripada hari ini dan hari-hari mendatang lebih baik daripada hari-hari yang telah berlalu.Ameen.

p/s: melontar sisa kenangan pahit dan manis ke dalam laut yang paling dalam.

till then,toodles.

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates